föörlååt!

Förlåt för att jag inte skrev något igår.
Blev bara så mycket.
Först ställdes träningen in trots att jag gått dit, bytt om och så.
Och då fick jag veta att vårt lag antagligen ska läggas ner,
vi har vår sista match på lördag.
Och jag har redan "hittat" ett nytt lag.
Jag spelar nu officiellt i P95.
Det ska faktiskt bli superspännande enligt mig.

Anyway, igår hände inget speciellt och idag hade vi SO-prov på industriella revolutionen.
Jag hade knappt hunnit plugga (anledning till varför jag inte skrev igår)
Men det gick läskigt snabbt och lätt.
Antagligen har jag ALLA fel.
Men ändå! :)
Sedan var det yoga på gympan. Specielt, men kul & avslappnande!

Ikväll ska jag till min mosters "fest".
Hon fyller 65 så det kan bli kul.
Få klä upp sig lite, träffa släkten, se släkten bli full!
WOHO!
alltid lika kul med min fyllesläkt (y)
Ska åka om en halvtimme.
Borde börja fixa mig

Hörs imorrn eller sent ikväll!

PussCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0