good morning

Sovit gott allesamans?
Det har jag, för det mesta...förutom 10-11 imorse, då vaknade jag typ var 10:e minut men somnade om.
Sedan vaknade jag halv 1 (a)

Fram tills nu har jag bara kollat tv, segat, ätit frukost & kladdkaka.
Ska alldeles strax börja läsa NO inför provet på måndag
HATA NO!!!!!!
seriöst, no är det värsta jag vet. eller förresten, NO & Matte!
VARFÖR HAR JAG MATTE/NO SOM INRIKTING!?
Blä, dumma lilla willman^^
Jag valde ju egentligen matte/no för att komma i samma klass som anna.
Men nej, så ville inte skolan, vi kom i helt olika inriktiningar!
Jeffla bajs säger jag bara!

Anyway, ska väl börja plugga nu :)
Och bild på vad jag hade på mig igår kommer senare ikväll då jag sitter vid min dator.
Men den är för seg för mig...

Näe, nu ska jag ha så skojigt att jag ska läsa Biologi<3<3<3<3<3<3<3<3

Spektrum Biologi
Woho, hittade bild på min underbara NO-bok...
eller alltså, jag har den gamla versionen men skiiiiit samma!

Har match idag 16.00
Sista matchen med F94
*snyft*

PussCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0