grattis darling

Trodde ni att jag glömt bort min kära vän emy?
Då hade ni fel!

ja må hon leva, ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva uti hundrade år! Ett fyrfalldigt hurra för emypemy på 15-årsdagen, hon leve Hipp. Hipp, Hurra, Hurra, HURRA, HUUUURRRAAAAA!!!!

grattis min braintwin!
Hoppas att du haft en toppendag och att du får en supertrevlig kväll!
Imorrn ska vi göra stan osäker och snart ska jag köpa present (a)
Jag är lite retard, sorry!

Men jag älskar dig emy lindahl.

ALLA SÄGER GRATTIS!!!!!!!
annars blir det smisk :O


födelsedagsbarnet goes


GRATTIS PÅ "KNULLA-LAGLIGT-DAGEN", "KÖR-MOPPE-LAGLIGT" OCH "STRAFFMYNDIG-DAGEN"


Kommentarer
Postat av: emy!

hahahah älskar dej!<3

2009-10-09 @ 22:07:29
Postat av: emy!

hahahah älskar dej!<3

2009-10-09 @ 22:07:45
Postat av: Anonym

men åh det blir alltid två typ x)

2009-10-09 @ 22:08:44
Postat av: Patrik

Grattis till Emy då ;)

smisk vill man ju inte ha. eller....hm.

2009-10-09 @ 22:55:06
Postat av: Anonym

den där paktrik kommenterar typ var åh vartannat inlägg :P kåtoffer??

2009-10-09 @ 23:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0