härlig dag må jag säga

Idag har det varit en ganska härlig dag.
Trots att det var skitkallt i skolan, men jag har så bra vänner; chrissy och alexis.
Så jag fick deras tjocktröjor!
Mycket vänliga pojkar detdär.
Och då blev det varmt igen :D
tack gullungar!

Anyway, efter det (ganska jobbiga men på något sätt skojiga) gympa-passet drog jag iväg till frisören, Renée.
Hon är nog den bästa frisören ever!
Jättetrevlig och superduktig.
Så det var mysigt, nu har min lilla lugg nästan kommit tillbaka!
Jippi :P
Och det är mycket kortare!
Eller ja...mycket och mycket^^
Men det känns mycket kortare :)
Dock syns det inte riktigt

Anyway, efter det gick jag och mamma på stan. Skulle köpt skor men det blev skor, jacka och halsduk.
Och det känns superhärligt!
Ska lägga in bilder alldeles strax.

Nu ska jag kolla idol och snart äta.
PussCiao!

Bilder på mig efter klippning:

Ibland måste man bjuda på sig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0