hemma!

Nu är jag hemma och ser antagligen ut som en slickad katt.
Det regnade ju vafan?
Vad är det för skit?
Det skaaa inte regna :O
EMOT MINA REGLER!
och jag vet att alla bryr sig om mina regler ;)
I mean, I RULE THE WORLD!
moahahahaha

Aja, blev ju då stan med emy, vi gick runtruntrunt som vanligt men som omväxling slutade vi på vete-katten.
Ett supermysigt fik på kungsgatan.
Lite gammeldags sådär och tyvärr ganska så dyrt.
Varm Choklad: 40:- (med grädde 42:-)
Kanelbulle: 21:-
Chokladboll: 23:-
menmen, är man en rik östermalmare så är man ;)
Och där satt vi i någon timme, lekte vuxna på blind date, kollegor och på slutet körde vi pest eller kolera.
Faktiskt askul xD
De flesta tyckte säkert att vi var cp, men wattafakk, skiiiit samma! :D

Nu är jag hemma iallafall, kanske ska träffa emma ikväll, kanske inte.
Vi får se helt enkelt!

PussCiao!

Vete-katten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0