@ home

Nu är jag hemma igen efter lite film&idol hos magnus.
Synd att erika åkte ut måste jag säga!
Men bara erik är kvar så är allt chill.
Iallafall var det ganska mysigt hos lille frennis,
vi såg någon film som jag inte kommer ihåg vad den hette ^^
Någonting i stil med "My life as an idiot" kanske?
Äh, jag vettefaan.

Nu är det iallafall the shining på 9an, fast den är snart slut typ.

Jag kom hem en halvtimme för sent men det märkte ju inte min käre fader, för han hade somnat framför tvn sen en lång tid tillbaka och min otroligt söte lillebror har gått med på att säga att jag kom hem typ 5 över 11 ;)
DUKTIG DANIEL! :D
Nu gillar jag honom.

Ska snart sova...
PussCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0