Honey, Im home!

Ja, nu är jag ju då hemma :) Efter emys och mitt äventyr på tuben gick vi och sjöng lite för högt och lite för falskt på stadens gator (y) Men väl hemma var jag runt 7, duktig som jag är! Och då åt jag och såg halva mary poppins! Jag gillar den filmen starkt. Och sedan bar det iväg ut för att träffa frennis. Vi gick runt, runt och bara hade det skoj som vanligt. Mot slutet blev jag dock otroligt cp och han tog på sig fader-rollen med stor inlevelse! Trevlig grabb Hem kom jag iallafall runt 12 och då var det mars i säng! Och här ligger jag nu, ska väl sova snart :) Har tyvärr fått jobbiga sms från en viss person som verkar ha tråkigt. Förresten, då blir det från två personer! Imorrn blir det falkenberg! Det gillas. Godnatt på er allesammans! :D PussCiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0