kvällsmys

Matchen förlorade vi med 8-1.
Men, vi hade ingen avbytare och alla spelade mycket bättre än någonsin.
Shit, nu låter det som om vi vore värsta sämst
men alla pratade och passade och jag höll upp armarna.
Räddade därför 2 skott i armhålan xD
Sexigt.
Men det var nog mest mitt fel att vi förlorade.
Visst, jag räddade över hälften av skotten men jag orkade faktiskt inte försöka så mycket.
Vet inte varför men jag är så förkyld så ojojoj.

Sedan dess har jag läst NO, kollat körslaget (asgrymt! xD) och nu kollar jag sällskapsresan :)

Och den ger så otroligt många minnen & flashbacks...

Gud så jag saknar dig...

Nej, det blev ingen bild nu heller men det kanske blir imorgon!

Nästa vecka är det höstlov vilket betyder HAPPINESS!
Ska antagligen till min beloved malin i falkenberg.
WOHO!

Nej, nu ska jag återgå till sällskapsresan och inte somna :)
Som förra gången....

PussCiao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0