lååång dag

Idag har känts ovanligt lång...
Skolan flöt väl på någorlunda normalt, men även där...långt.
Och efter skolan följde jag med emy till frissan och läste skvallertidningar medans hon klippte sig.
Hon är nu urgullig!
Tyvärr har jag ingen bild nu, men det kommer väl någongång :)
Och imorrn ska jag klippa mig så det blir ju wonderful!
Och efter detta fick jag skyyyyynda mig till träningen, jag lyckades komma i tid.
Sedan var det mest snack. Mike-äcklet tog våran hall & tid.
Så vi fick spela i lilla hallen. Bajs.
Men sedan stannade jag på P-95s 2-timmars träning och det var väl lika bra eftersom att jag kanske ska börja i deras lag.
kanska till och med ska vara med på deras match på lördag.
Då vlir det 2 matcher på en helg...JOBBIGT!
Men kul ändå.
Och alla i laget vet vad jag heter, det är läskigt x)
Men isåfall skulle jag börja spela i deras "B-lag"
det är inte att de är sämre utan att de är så många att alla inte får plats i ett lag...

Iallafall, efter träningen ins¨g jag (som vanligt) att jag har lite blåmärken här och där.
Bergman träffade samma ställe på bröstet.

Jaja, de är iallafall jättesnälla och skojiga :)
Blir nog ganska kul att spela med de om det blir så.

Min kära moder tog några bilder på mig med sin crapiga mobilkamera iallafall.
Här kommer 2 av de:


Jag som står och väntar på att något ska hända xD


Jag som...jag vettefan...iallafall, Lukas i rött och troligen sebbe i grönt :)

Nu MÅSTE jag sova.
Godnatt små barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0