maaui's fredag

Jahapp, fredag igen då!
Provet gick hyfsat bra och vi fick tillbaka det förra.
Det var ett G-prov och jag fick G+ ;) *happyface*

Jaa, blev en lång håltimme mitt på dagen också, för att Evelina (NO-läraren) hade "fastnat i ett möte" hahaha!
Bra för oss iallafall.
Vi satte oss ett gäng på G-punkten och spelade röda hand med konsekvens.
Jag var med 2 ggr, och förlorade INGEN!
blev så otroligt stolt xD
Sedan vågade jag inte vara med längre...
hehe
Aja, på gympan hade vi teori...men det blev mest dans förr oss coola och vi hoppade runt som små galningar.
Och på slutet såklart; tjejerna försöker ta bollen från killarna.
Oh gosh I love my class!
faktiskt vi har världens bästa sammanhållning och är bara bäst!

Efter detta var jag iallafall lite med amanda, sophia, thea & kim.
Vi satt på en bänk och pratade ganska länge och sedan bar det av hemåt :)
Nu är jag hemma.

Ikväll skulle jag ju träffat emma och navid men det visade sig att emma skulle vara barnvakt och navid är inte på så bra humör efter att det gått lite dåligt på ett spanskaprov.
Så jag ska sitta hemma, kolla idol och vara emo.
Ska faktiskt bli skönt!
är astrött :O

PussCiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0