Malin Karlsson

Detta året har jag och Malin kännt varandra i 10 år.
10 helt underbara år!
Och jag ville bra berätta hur otroligt mycket jag älskar henne
och hur glad jag är över att vi lärde känna varandra!
Det måste ju typ vara ödet!
Att jag hyrde huset brevid och fick se henne vid staketet och vi tyckte att vi var såå coola som båda hette Malin och att vi var nästan lika gamla.
Och att jag kommit till falkenberg varje sommar sedan dess
men nu de senaste åren har jag kommit hit även på påsklovet.
Och denna gången även höstlovet
Utan min älskade Mollisbaby vill jag inte leva.
Hon förgyller min dag och betyder så otroligt jävla mycket för mig.
det är sjukt!
men sant

med detta "firar" vi med en bild på oss som jag pimpat
(bilden är från i somras)



Tack för att du finns Malin Karlsson!
Du är en utav de vackraste, snällaste, roligaste, mest omtänksamma och underbara människorna som finns här på jorden!

Jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0