måndagen den 12e oktober

Ja och där har ni dagens datum på köpet!

Nej vad gör jag nu då?
Jag äter vit choklad, kollar tv, chattar och smsar såklart med en av mina bästa vänner. Och alla kan antagligen gissa vem så jag ska inte skriva det!

Vad har jag gjort idag då?
Jo, DET ska jag tala om för er.
Jag har varit i min kära skola, gått på alla trevliga lektioner och haft suuperfunny :D
Först svenska, då kollade vi på Romea & Julia. Och Leonardo DiCarprio är sååå snygg i den filmen! Lixom gosh.
Nästa svenskalektion (på fredag) ska vi se slutet och jag kommer antagligen gråta. Toppen (y)
Efter svenskan var det teknik. OCH JAG GJORDE KLART MIN ROTORMOTOR-SAK TYP!!! :D
yeey me
anyway, sedan var det väl lunch, trevlig pratstund med emy, pattiyo och matilde.
Efter detta hade vi no, mycket snack. Och lite jobb med vår affish-grej?
Jag och alexis har alltid så trevligt! :D
Sedan var det spanska. Nazik är ju mycket speciell, men gullig!

När skoldagen var slut drog jag iväg till dansen. Kul som vanligt.
Nu har jag ätit, gjort testet i "gymnasieguiden"
jag är typ organisatör eller något xD
passade mig hyfsat bra iallafall

Nu ska jag fortsätta sega vid datan, äta min choklad och chatta/webba med folk!
PussCiao


maaui (L) vit choklad

Kommentarer
Postat av: Minjohan

asså va ere för guide alla snackar om egentligen?:S

2009-10-13 @ 17:16:44
Postat av: maaui the one and only!

Men alltså, alla borde ha fått hem den i brevlådan.

Det är typ en katalog över massa gymnasier :)

Du borde också få den

2009-10-13 @ 22:47:36
URL: http://maaui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0