ojojoj

Sheisse så sämst jag varit på att blogga denna veckan.<
men det blir ju så när man har massa plugg och tyvärr inte har något större lust...

Och självklart vill ALLA veta vad som hänt i mitt liv sedan senast ni hörde av mig
Men faktiskt har det inte hänt särskilt mycket.
Efter att jag och magnus kollat satc och haft det skojigt följde han mig tillträningen och sedan gick han hem, men jag stanade ju eftersom att det var min träning lixom xD
Och det var en hyfsat kul träning
Brandt försökte hjälpa mig men störde mest
Tor kallade mig fjortis, men ingen annan höll med (y)
Det var bara allmänt kul som vanligt. (minus alla blåmärken)

Sedan stannade jag även på P94, det gick sämre och jag höll på att dö pga ont i knäna!
MÅSTE FÅ BÄTTRE SKYDD!
och det ska jag, när man spelar i ungdomsansvariges lag får man ju förmåner om man säger så ;)
Och de ska jag minsann utnyttja!
MOAHAHAHAHA!

Anyway, efter det var det att skynda hem och skriva klart SO-uppsats, den blev klart först runt 1 så jag kom i säng först halv 2...rackarns alltså! FÖR SENT!

Och idag då?
Vi hade spexfoto och vi hade "crazy random", alla var olika konstiga saker.
Jag och emy var hiphopare/gangsters, fett najs mannen ;)
På håltimmen gick jag, emy & sophia till hedvig eleonora skola, som vi gick i förut, och hälsade på gamla lärare, alltid mysigt xD

Och efter skolan hade jag och emy ett litet lövkrig såhär till hösten, SUVERÄNT!

När vi skildes åt blev jag lite emo, gick hem, kolla desperata hemmafruar, smsa med 2 underbara pojkar och när avsnitten på den skivan tog slut låg jag bara i mitt helmörka vardagsrum i minst en kvart och bara tänkte.
Sånt är ganska skönt, att bara få tänka.

Aja, efter ett tag gick jag och handla mat, chips, läsk & glass.
Hem igen, idol, love på det
när det var slut var det ju "circus möller"
ganska skojigt program faktiskt!
och sedan hände det som INTE FICK HÄNDA!
NICKLAS ÅKTE UT!
buhu, han som var så söt och bra ju :O

Aja, nu går roast på berns...kanske är det repris från i måndags eller inte, jag vettefan, DET ÄR KUL IALLAFALL!

Nu orkar jag inte skriva mer.
Attans alltså
Orkar inte ens leta upp en bild att lägga in eller något.
Stackars er som följer en lat bloggerska...
Kanske blir bättring under lovet...fast då ska jag ju till Falkenberg, så jag tvivlar på det! :D

PussCiao suckers! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0