Önskelista

Jag har börjat tänka otroligt mycket på julen och faktiskt till och med skrivit en önskelista...
Men faktiskt, när det är såpass iskallt ute börjar man ju tänka på sånt!

men jag är så snäll att jag ska dela med mig av en liten del av min önskelista! :D
(ingen speciell ordning)

-Ed Hardy-saker
På hawaii ska jag ju försöka hitta en Ed Hardy-väska så det får vänta tills då.
men typ skor och en tjocktröja!
jag är helt galen i Ed Hardy, tycker att det finns supercoola saker därifrån!
Exempel på skor:

Ed Hardy: LR Dublin
Ed Hardy: Rock Away
erkänn snygga!? ;)

-Dator!
Ja, min dator hos mamma är ju då en sjukt långsam & stationär dator som jag lagt in för många bilder i.
Den är vääldigt gammal och cp.
Vill ha en ny bärbar
och jag är 98% säker på att jag kommer få en ;)

Typ något sånthär?
HP Pavilion dv6-1299eo

-Hårgrejer
Jag gillar att leka med mitt hår eftersom att det är så långt och sexigt.
Men därför behöver jag lite olika slags produkter
typ:
Babyliss Locktång
OBH Nordica Artist krustång

-Boxar
jag vill ha ett antal boxar också.
Till exempel:
DVD Vänner: Säsong 1
DVD Two And A Half Men - Säsong 1

And thats about it folks!
Kommer inte ihåg vad jag själv har skrivit xD

PussCiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0