ORKA!

ORKA PLUGGA!?
nej. sannerligen inte.
HATAR ATT PLUGGA!

Idag var det skola, trevligt.
Efter skolan var jag med emy, mysigt.
Vi käka pommes på donken,
sedan tog vi en glass "to go"
och vandrade till djuraffären där jag studerade alla djur ett bra tag.
Tror vi var där inne i nästan en timme.
Det var ganska skoj iallafall!

Sedan bar det av hemåt för DH och soffan.
Blev bk till middag och sedan massa plugg.
BOOOORING!
Men smsade med 2 trevliga pojkar så det var lugnt och jag fick en 7-minuters pause för att ringa lille frennis. SKÖNT!

Nu ska jag vara duktig och kanske lägga mig i tid?
WOHO!
sovmorgon imorrn, lovely!
Första lektionen på naturhistoiska riksmuseét (y)

PussCiao & Godnatt!


DH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0