ovanlig dag

Japp, idag har varit lite ovanlig...
Amyway, lets start from the beginning!
Nej, jag orkar inte börja från början...
Vi går rakt på sak!
Sista lektionen var livskunskap och efter det skulle jag och Kim stanna för att göra klart våran bilduppgift.
Så det gjorde vi och sophia stannade också, sedan kom agnes, lite senare kom johan, amanda och emy.
Då blev det party, sophias ipod i högtalaren och jag och sophia på borden.
Det var egentligen bara vi som hade party :)
Agnes gick någongång.
Sedan *av hemlig orsak* slog sophia i huvudet och råkade spräcka ögonbrynet. Det blev ett hyfsat djupt jack.
Johan följde henne till skolsyster, sedan gick jag och amanda dit också.
Vi fick då veta att hon behövde åka till sjukhuset för att sy och (snäll som jag är xD) så sa jag att jag kunde följa med.
Så vi drog iväg till karolinska där vi fick sitta typ 2 timmar...Vi sysselsatte oss med att rita på en akvariekatalog, skratta åt konstiga doktorer och barn. Efter ett tag kom sophias mamma och då väntade vi typ en halvtimme till och sedan fick de gå in och jag åkte iväg till min träning.
Eller ja...träning och träning...
Vi kom inte in i hallen så jag, mamma, sasja, elizabeth och camilia gick till sleven för att "fika" Vi tjockade bullar och skrattade.
Sedan hem, gå igenom mina omdömen och sedan datorn och desperata hemmafruar.
HAPPINESS!

och nu MÅSTE jag sova!
JAG SKA ÄNTLIGEN SOMNA I TID! :D
pussciao


Hääääär var vi idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0