shopping+bio+sushi+kamera

= min underbara dag!

Ja, idag har ju då jag och min penis varit ute på stan.
Jag köpte skor, örhängen och gelkuddar till skorna så att man inte ska få ont i trampdynan.
Och emypemypenis köpte lite sexiga underkläder.
Nu har hon lika heta spetstrosor som jag ;)

Sexappeal på oss då lixom!
Anyway, sen såg vi ju "this is it"
och den var verkligen bra
trots att jag inte är något megafan som penis är men michael jackson är verkligen bra!
fett gullig perfektionist.
Men som sagt, jag uppskattade verkligen filmen!
Synd att han är död.
R.I.P på honom lixom :(
Och till bion köpte vi en popcorn och varsin frapino. MUMS!

Aja, efter filmen gick vi och åt sushi.
Alltid lika gott!
Och det blev mycket skratt, vilket inte gjorde något eftersom att vi var ensamma på resturangen!
Väldigt skoj.
Sedan blev det härliga höstbilder i humlan
några av de bilderna kommer senare, när penis slutar vara lat och skickar de till mig! xD

Ps1. Emy var lite förvirrad, efterbliven och lost idag, kul! ds
Ps2. JAG ÄR BÄST I HELA VÄRLDEN! ds

Nu kommer bilder på 2 av mina inköp idag:

lite crapiga bilder, men vad ska man göra när man bara har mobilen?
Iallafall, de är grå/silvriga
ca 10 cm klack
bara 299:- på deichman (?)


väldigt coola örhängen från ur&penn
25:-
fett smexx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0