Sorgligt värre!

Nu sitter jag på tåget som snart stannar i göteborg. Riktigt sorgligt och hemskt att lämna min älskade mollis och falkenberg, men thats life lixom. Jag saknar henne redan...men jag ska ju antagligen tillbaka på påsklovet så då får jag träffa min solstråle igen! Längtar :). Aja, kvart i 5 kommer jag till stockholm ikväll och då blir det väl familjemys med skräckis och godis som jag lovat min söta broder. Och det lär ju bli ganska så mysigt, och imorrn ska jag vara med bästaste frennis, vi ska väl chilla hos honom med någon film eller så...och någon av de följande dagarna ska jag träffa emil så att vi får prata, det behövs nog! Det är bara att han säger till så kommer jag (om jag kan). Och det är väl så långt jag kommit i planeringen av det som återstår av lovet. Nu försvinner nog internet i mobilen snart så jag ska passa på att publicera detta inlägget nu! PussCiao :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0