sov så sött mina renar

Nu ska samemalin gå och lägga sig, efter en massa (faktiskt) plugg, skrev en "uppsats" på hela händelseförloppet under franska revolutionen och napoleontiden och den blev hela 6 sidor handskriven text!
Oj, sikken pluggis man är då!

Nej nu måste jag sova också!
Så att något stannar kvar i hjärnan.

Tips: Om det känns som att informationen kommer in genom ena örat och sedan ut genom det andra så prova hålla för ena örat! Då stannar det nog! ;)

Anyway, såhär känner jag mig just nu:

Lika snygg känner jag mig också!

Har både matte&engelskaprov nästa vecka och jag säger bara ångestÅngestÅNGEST!
Visst, till engelskan behöver man inte plugga så mycket...MEN MATTE!
bajsbajsbajs!
USCH

Oj, nu har jag riktigt ont i ögat också, jeffla jesper!

Äh, godnatt mina små renar!
SameMalin is going to bed.
PussCiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0