sovit gott?

Det har jag iallafall! :D
Sov faktiskt över 10 timmar *happiness*

Och igår var jag bara allmänt cp^^

Men jag är fortfarande deprimerad för att Nicklas åkte ut :(
Nicklas Hocker the rocker Foto: Linus Hallenius/TV4
Och jag menar, kolla så söt han är!!
dock ännu sötare när han ler :)

Idag har jag match, mot aik
woho, derby xD
nejmen vi får väl se hur det går
jag lär få ont som faan, men det blir ju kul det med!

Sedan ikväll ska jag till min morbror som fyller år
Kanske hinner träffa frennis en snabbis innan?
Vi får se :)

Snart kommer brorsan hem från småland där han praoat på Kosta Boda glasblåseri
usch!

men det är sånt man får stå ut med...
ska väl börja fixa mig så småningom också...

PussCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0