sweet dreams!

Nu ska jag snart hoppa i badet och sedan sova.
och det är hyfsat i tid!
I am proud of my self!

Tankar såhär mot kvällen:
-saknar vissa tider
-saknar vissa människor
-saknar en viss smak
-saknar en viss lukt
-saknar en viss tid

Massa saknad
men även lite mer allmäna saker:
-undrar hur det blir om jag börjar i det nya laget?
~kommer jag platsa i laget?
~hur blir det när man byter om inför match?
~hur kommer det gå!?
-när kommer det jag beställt från nätet?
-hur kommer den kommande veckan bli?
-När kommer blåmärkena från idag att försvinna? (på bröstet & armen)

Många frågor, inga svar.
Sov så gott allesammans!
PussCiao!


badet väntar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0