veckan hittills

jo, jag har ju inte bloggar på TVÅ HELA DAGAR som ni kanske märkt?

Och jag ber om ursäkt.
Men jag har varken haft tid eller ork...

Sååå...vad har jag gjort i veckn hittills?
Jo, det ska jag berätta mina små vänner :)

I måndags:
I måndags var jag först i skolan, hade NO-prov. Och min korkade NO-lärare lämnade klassen i 40 minuter.
Fast då hade vi bara B-delen kvar och kunde inte fuska typ...eller lite gick ju, men skit samma.
Och sedan efter skolan orkade jag inte gå på skolan (för att emma inte skulle komma) och jag känner verkligen INGEN annan där och då är det ju inge kul!
Och det kanske var bra i sig eftersom att jag skulle vara i stadshuset 18.00 för att gå på kunskapsgalan.
Då delas priser ut inom "kunskapsspridning"
Och det är såklart kronprinsessan viktoria som delar ut de.

Tänkte dela med mig av några bilder:


Mitt placeringskort ;) (som killen brevid tog i slutet av kvällen, han kanske ska fixa prao till mig)

jag och mina fina vita tänder (a)

en cool dansös/gymnast som lekte på stolpen (hon är nominerad till "cirkusprinsessan")

Viktoria på minglet efteråt!

Och här kommer såklart min outfit!
Vad tycks?

I Tisdags:
Nja, inte så mycket hände.
På syslöjden bildades "Malins secret crew" och alla fick världens coolaste (&fulaste) armband som bevis på detta!
Direkt efter skolan drog jag iväg till träningen som börjar 16.00.
Det gick väl hyfsat bra, vi kom igång först 17.00 men sedan stannade jag på P94s träning också så det var ju trevligt.
Dock var christoffer där (av anledning att irritera mig) och skulle "provspela".
Lyckligtvis hann jag säga till lasse att han var mitt ex och att han bara för där för att irritera mig.
Så han fick inte skjuta på mig (y)
TUMMEN UPP PÅ DET!
Sedan åkte jag hem med frennis :)

Idag:
Inte gjort något speciellt idag.
Efter skolan köpte jag och emy en ben&jerry Caramel Chew Chew.
Och den var riktigt smaskens!
Sedan har jag bara varit hemma, suttit vid datorn :)
NAAAJS!

Nu ska jag fortsätta på min uppsats (en av anledningarna till att jag inte bloggat)

Hoppas att alla haft en trevlig "halv-vecka" utan mig & min blogg :)
PussCiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0