VI LEVER!

Vi är uppe nu och har ätit.
Och vi sov enda till 12, fett coolt för att vara oss xD
Vad har vi planerat idag?
Vi ska vara med varandra, Köpa Mollis parfym, gå till kicks och Mollis ska visa mig SUPER-ätran
Men vi kommer säkert hitta på fler busigheter, säkert gå en sväng förbi fynda men det är sånt som märks :)

Nu ska jag väl kanske börja fixa mig.........snart iallafal........om en stund....
Men det blir ju kul det med ^^

*SNYFT* imorgon vid denna tiden har jag satt mig på tåget påväg tillbaka till stockholm.
det är la kyl det med, men det hade varit mer frys att stanna här lixom. Iallafall ett tag till!

Nu kom just mollis in genom dörren "Imse Vimse spindel wooow! spinn bara. spinn bara, spinn natten lång"
You just got to love her!
Och nu petade hon sig i ögat med fransböjaren.
Skön liten prick detdär.

FÖÖÖÖKK VAD JAG KOMMER SAKNA HENNE!
men jag får la komma tillbaka till påsklovet.

Ska fortsätta skratta åt henne nu så jag kan inte skriva.

PussCiao!

Förresten, snart är det halloween.
Så vi gjorde en gaanska så häftig bild igår!

Härlig va? ;)

Kommentarer
Postat av: Patrik

ni är ju helt crazy

2009-10-28 @ 19:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0