Älskling, jag är hemma!!

japp, nu är jag hemma!

Skolan var ju trevlig, fick håret pimpat av agnes, 9 flätor blev 3 som blev 1.
Mitt hår blev ju som en lian?
Bara för att jag har tjockt, sexigt, starkt och blont hår som jag ÄLSKAR!
Faktiskt, jag älskar mitt hår
tycker att det är superfint och alldeles perfekt!
fast jag har börjat få slitna toppar, typ massa är klyvna och usch!
menmen jag har klipptid hos min Renée 8 oktober 16.00
naaajs!
tills dess får jag väl gå runt med äckelslitna toppar...

Anyway, känner att jag att jag försvann lite från ämnet^^
Men jag fick iallafall många komplimanger för min fina frisyr (agnes mästerverk)
och resten av dagen flöt på riktigt bra.
I slutet av dagen släppe vi ut mitt hår och gosh, nu är det lockigt!
Funderar på att fläta mitt hår i miniflätor och få superlockigt hår imorgon?
vad tycker ni?
Kommentera vad ni tycker!
Får jag 5 röster eller fler som tycker att jag ska så gör jag det :)
Mitt öde är i era händer ;)

Nu ska jag glo på dumburken och så småningom börja plugga.
C ya bitches!
PussCiao!


Mitt hår blir antagligen något sådanthär isåfall? :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah jag e för bra jag :D klart du ska ha afro imorron :D

2009-09-28 @ 19:49:28
Postat av: Anonym

ja ha de:D

2009-09-28 @ 21:29:02
Postat av: Anonym

haha du ska såklart ha det xD

2009-09-28 @ 22:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0