Åtorpsmarken

Hemma från åtorpsmarken (åtorps marknaden) och farmor

På marknaden gick vi runtruntrunt i flera timmar men det är bra motion!
Fick iallafall med mig 2 nagellack hem, ett gult & ett rosa.
Sexigt värre!
det var ju 2 för 30 kr så klart passade jag på!
Sen får vi se hur bra eller dåligt det är, men det är sånt som märks.
Och sedan fick jag med mig en godisklubbanapp typ? hem också.
Och jag köpte jag några lotter, vann 2 små chokladkakor & en noblesse-ask.
Yey, värsta tuffa vinster alltså ;)

Efter detta äventyr åkte vi till farmor.
Och jag fick träffa min bästavän; mirre
Världens sötaste hundvalp som inte är så liten längre!
Men han är så mysig och kelig och lekfull och åh, SÅ HÄRLIG!
ojoj, I sure do like him :)

Ikväll blire chill hos the nilsson's
Alltid trevligt hos de :D
Nu ska jag tjocka mig med chips och fanta.

PussCiao!


Kommentarer
Postat av: Patrik

Jag tycker du ska prova varannan nagel svart, varannan gul.

2009-09-26 @ 20:56:47
Postat av: maaui, the one and only

nejnejnej!

Inget emo/punk här inte :)

2009-09-27 @ 10:51:52
URL: http://maaui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0