baaad update!

Dålig uppdatering, jag vet, förlåt :)

Igår var det skräckministeriet. Kollade skräckis med skolan på SVT och blev filmade. Kommer att gå på 2an 21.30 varje torsdag. Vi såg "friday the 13th". Den har jag och emy sett förr men man blir lika rädd ändå, så otrligt läskig film alltså! *brrr*
Efter detta gick jag och emy till humlan och lekte, gungade gungor mest.


Sen gick jag och träffade emma, vi åt middag hos henne med hennes familj och det var mys, sen drog vi ut och träffade camilla, solveig, tove & ebba. Vi satte oss på en parkbänk och berättade spökhisorier, det var mycket skoj!
Ebba, solveig och tove gick efter ett tag, då gick jag, emma och camilla och mötte chris, sen följde vi med till daniel där erik och calle också var. Men stannade inte så länge, när jag kom hem somnade jag i mammas säng och sov någon timme.

Nu börjar det bli bråttom, måste smika mig för att sedan dra vidare till östermalmstorg, träffa emmorna och camilla och åka till felicias fest.
Vi sover nog där så det blir uppdatering först imorrnkväll/eftermiddag.
Då kommer även bilder!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0