blåmärke på bröstet?

Kan man få blåmärken på brösten? Är det typ möjligt?
Känns inte som det...
menmen, jag har just motbevisat det!
Bergman var såklart tvungen att skjuta hårt som as raakt på bröstet!
Visst han sa förlåt typ 10 ggr men ändå.
Elakt :(
Ja, alltså, jag var med på P-95's träning
och de skjuter så otroligt hårt!
Det är läskigt!

Aaaaaanyway, skolan var ju okey idag, förtom bilden, jag kommer verkligen inte på något? :S
Efter skolan åkte jag och emy till stan för tredje dagen i rad, mysigt, vi tog en pommes på bk och gjorde lite mer :)

Sen blev det hem, satc, träning, snacka med mike, jobbig gubbe detdär!
Ogillar honom starkt!!!
hans liv går typ ut på djurgården innebandy?
Sorglig människa.
Efter halvtimmessnacket med honom spelade jag med 95orna i någon halvtimme för att sedan dra hem, fixa lite saker hos mamma, gick till pappa och....NU ÄR JAG HÄR!
Ska vara här i en vecka typ, det är ovanligt länge så vi får se hur det blir :)

Nu tjatas det om att jag ska sova...och måste plugga lite (har prov imorrn), så jag ska väl avsluta detta.
Pussciao!


Har SO-prov på amerikanska revolutionen imorgon (!?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0