CIVILISATION!

Nu har jag kommit hem till civilisationen igen!
Dvs Stockholm.

Efter en härlig dag hos farmor så började vi åka hem vid 3 för att hinna hem till 7 så mitt pluggande ska börja :)
Tur att jag har värsta sovmorgon imorgon!
Anywaaay
På vägen hem smsade jag med en viss person och fick 1000 flashbacks och kände mig som ett känslomässigt vrak!
Jag vet inte vad jag vill längre men jag saknar dig, jag saknar oss...
Och naej, jag vet inte...
Allt blev bara så jobbigt.
Och tillslut somnade jag i bilen iallafall, men när jag vaknade rann tårarna sakta ner för min kind...
Jag vet inte vad som är fel på mig men något är det.

nej nu ska jag sluta skriva dessa privata saker i bloggen.
Ska äta upp och dra hem till mamma och plugga och kaanske lägga upp bilderna jag tagit denna helgen?

Vi får se.
PussCiao!

Gammal bild på söta mirre, när han var mindre:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0