dagens roligaste ord

okej, nu kommer det roligaste jag hört idag, KRÖKARFEST!
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha jag har praktiskt taget skrattat ihjäl mig.
Vem säger så om man inte är en megafjortis??
hahahahaha, det är som att säga fjortisfekke...hahahahahaha
åh herregud, detta var för kul xD
det låter bara som "okej, då samlar vi ihop ett gäng och går hem och dricker"
om man ska dricka ska det väl ändå vara spontant?
Inte för att jag har så himla mycket erfarenhet men det är ju såklart bara mina tankar detta.
Men faktiskt, annars är det ju bara föör töntigt.
Man ska inte dricka bara för att dricka utanför att man tycker att det är gott eller något sånt
annars är det ju bara fjortisfylla och oerhört fjantigt!

Ja, det var bara några av mina tankar såhär mot kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0