Don't let them say you aint beautiful

Hemma igen! woho! Har ett grymt chokladsug! Är hungrig!
2 problem jag inte orkar lösa själv.
men som tur är kommer nog min kära moder hem snart och nog är min fixare, så hon får fixa allt åt mig! hihihi

I humlan gick allt till som vanligt, gunga, gunga, cykla, göra sandslott & åka rutchelkana. Typisk emy&malin-dag! Otroligt kul måste jag säga! Vi har de bästa dagarna måste jag säga! haha, lovely!

Nu har jag inte så mycket att skriva mer men därför ska jag göra så att alla vet lite mer om mig!

10 saker du inte visste om mig:

1. Jag har kommit på att jag äger på att provocera
2. Jag hatar när folk loggar ut från msn utan att säga hejdå
3. Jag blir irriterad när folk svarar långsamt på sms
4. Jag har utnämnt mig själv till världshärskare
5. Jag är faktiskt ganska bortskämd, men jag älskar det
6. Jag är faktiskt ganska mycket ego, men jag älskar det
7. Jag faller lätt för killar
8. Jag litar lätt på folk
9. Jag är typ besatt av min mobil (det visste redan de flsta)
10. Jag tycker att den som kommenterade som "kissie" äe en väldigt omogen bimbo :)


And thats it folks :D
Have a good night!
PussCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0