Fin fredag

Sen bloggning is the shit lixom! x)
Sitter nu hos emy och har det trevligt!
Dagen har mest bestått av skola, ganska chill faktiskt, utom den sega gympalektionen på slutet...Springa runt gärdet är ingen höjdare!
Efter denna tråkiga lektion gick jag hem för att duscha & tvätta håret, men då var städerskan där så jag kunde inte använda badrummet eftersom att det sorgligt nog inte har något lås...
Så jag fick kolla satc tills de gick, då passade jag på att duscha.
Sedan packade jag väskan och drog iväg till emy för att inhandla våran middag; kyckling, potatissallad, fanta, godis & maltesers! Yummy.
Efter det satte vi oss på en gräsmatta utanför stadion och hade våran härliga picknick!
Det var faktiskt sjukt mysigt med filtar och stuff.
När vi fotat lite och fått "kullerbytteattack" blev det kallt så vi drog oss hemåt för att våffla håret, äta vårt godis och titta på tv, blev filmen "mitt super ex", bra film!
När allt blev tråkigt började vi kolla porr.
Ja, du läste rätt, vi kollade på porr, du vet, P-O-R-R! hahahaha
det var askul!
Porr är sååå inte sexigt, det är bara askul och man kan inte sluta skratta!
jag menar, ska det vara sexigt med halvnakna tjejer som flyger eller rullar sig i snön?
Skulle inte tro det va.
Men det var iallafall en otroligt rolig kväll!
Nu ska vi fortsätta kolla borat (porrigt värre) och sedan någongång ska vi väl sova!
Vill ju inte ha svarta sopsäckar under ögonen när jag ska träffa navid imorrn (a)
hehehehehehe.
Bilder kommer imorrn eftersom att vi (emy) är för lata för att lägga in bilderna i datorn...
PussCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0