friluftsdag

jahapp, har alla haft en trevlig dag?
det har jag iallafall.

Friluftsadag i skolan, såklart har vi sportfåneklass så vi var obesegrade, släppte endast in 2 mål ever.
Spelade innebandy på gräs, fotboll & schack.
Jag deltog dock bara i innebandy & dragkamp som var på slutet.
Enda grejen vi typ loosa på, ATTANS!
Bara för att vi fick nedförsbacken...men kom 4 ändå :)

Härlig laganda har vi också faktiskt, alla hejar på alla!
Jag seriöst älskar min klass!
Alla känner alla typ, ingen är för irriterande, vi håller ihop, vi är assexiga & vi äger helt enkelt!

Anyway, efter detta äventyr gick jag hem, bytte om, drog till emy, åkte till stan, köpte concealer & täckstift
Försökte hitta ytterligare en sak, men det var omöjligt!
Ska ut imorrn igen...
och förresten:
JAG HITTADE SKOR JAG GILLAR IDAG!!!
klackstövlar och platta skor
MÅSTE HA de!
product view of: Side buckle long boot
detta är ena paret, för 1500:-

(kissie får kommentera att de är horskor, men lixom "couldn't care less!)
Och de andra hittar jag inte bild på :(
De är iaf adidas och ascoola (y)

Bilder från dagen:

Fotboll

Typ klassens tjejer? (förutom mig och emy)
Sophia, kim, agnes, emma, madde, pattiyo & matilde

Bollen jag kämpat hårt för!
Fick massa pojkar efter mig, allt är som vanligt med andra ord ;)


Tessin på lunchen

Härlig fåtölj på elgiganten, övergick till massagestol lite senare ;)

Nu MÅSTE jag sova :)
Godnatt
PussCiao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0