goodmorning

Goodmorning sunshines!
Jag har sovit supergott! 10 timmar iallafall, 2-12, muy bien!
ojoj vad det är skönt att sova, ja, det tycker jag iallafalll.
Vad ska jag göra idag? Hmm...ta det lite lugnt och sen träffa emypemy!
Vi ska väl antagligen gå på stan och kolla skor? Vardagsnöje helt enkelt.
Tror faktiskt att jag ska börja sminka mig nu, orkar INTE vara hemma längre.
Det är ju fint väder ute?
Så hejdå pluttebarn!

 

Kom på en sak...
Måste hitta ett par klackstövlar, har kollat runt lite på nätet...
How about:
product view of: Strecht plateau boot


product view of: Satin Gladiator sandal
Alla dessa kommer från Bianco
De sista la jag bara upp för att de är otroligt söta och jag är typ kär i de!

Nej nu sa jag kila, pusshej


Kommentarer
Postat av: kissie

jävligt fula!!! wtf?? horskor?

2009-09-05 @ 19:21:51
Postat av: ''låten''

öhm nej de är inte kissie belive me ;) förresten så är skorna jävligt snygga :D hey, kissie wannabe! go shoot yourself....

2009-09-05 @ 21:17:32
Postat av: maaui, the one and only

tack för komplimangen om skorna! :D

nej, jag tror inte att det är kissie x)

sorgligt för den som vill vara henne :)

2009-09-05 @ 21:39:13
URL: http://maaui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0