Grattis Johan

Jag höll på att glömma :O
Johan fyller ju år idag :)
Så...

Ja må han leva, ja må han leva, ja må han leva uti hundrade år, javisst ska han leva, javisst ska han leva, javisst ska han leva uti hundrade år! Ett fyrfalldigt leve för Johan som äntligen blir byxmyndig, dvs 15 år! Hipp Hipp Hurra, Hurra, HURRA, HUUURAAA!!
fast för mig är han fortfarande liten :)

Anyway,
jag har ganska många trevliga minnen med denna pojken...
Som när han skulle sova hos mig och vi skulle se film men somnade efter 5 minuter i min soffa, tätt ihop.
Det är ett av de finaste minnen jag har här i livet.
Och sedan när vi väl somnade så "Just when I tought it couldn't get better, he spooned me" (citat ur satc)
Jaadu, jag vill säga tack till johan för de fina minnena jag fått med dig!

Synd bara att det ska vara så mycket bråk...

Anyhow, hoppas att du haft en trevlig dag.
Puss&kram!


Och återigen, GRATTIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0