gud vad kul livet är!

HAHAHAHAHA! "med oss" hahaha "ovän" HAHAHAHAHAHAHA! roligt allt kan vara
om ingen berättar för mig vad jag gör för "fel" kan jag inte bättra mig och därför kan man inte klaga på mig :D
Ville bara ha det sagt mina kära vänner.

...orka vara så korkad att man snackar om mig och min blogg när jag sitter brevid? Jag är inte döv :)...

Dåså, min stora förändring som jag skulle berätta om ska ni få veta nu.

Ser ni skillnaden?



Jaja, cpskadade bilder, vem bryr sig?

men huvudsaken är att MIN TANDSTÄLLNING ÄR BORTA!!! woohoo!
Har bara en ståltråd på baksidan av tänderna som jag kommer ha i 5 år, men den känns inte!
yeeeeeeees :)
Härligt måste jag säga.

Men här kommer också min outfit för idag som jag hade på skolfotot :)

Blå axelbandslös-klänning med rutmönster och mina vita klackskor.
Blev nog ett ganska skadat foto men skit samma xD

Ska lägga in bilder från helgen snart och kolla på roast på berns :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0