Gura

Tjenare Tjenare gottfolk!
Just nu sitter jag hos emypemy och lirar lite gura!
Vi ska ju spela upp för läraren imorgon så vi tänkte hitta på något tillsammans, och det har vi!
Men jag säger inte vilken låt vi har lärt oss.
Och förresten får ingen annan lyssna för vi är bäst på att sjunga men vill inte dela med oss av den talangen.
Men vi kan säga att låten har varit en sommarplåga några år.
Alla har tröttnat på den men det skiiiiiter jag i!
För vi kan texten och vi kan den nu på gitarr :)
WE ROCK!!!
Nu ska vi fortsätta öva ett tag tills vi kan den helt utantill och sedan är det dags för mig att dra till träningen...
c You Later Biatches!
PussCiao!
Sexig bild på oss huh? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0