HAHAHAHAHAHAHA!

Åh herregud vilken humor folket har?
HAHAHAHA!
faktiskt så har kissie kommenterat mitt förra inlägg lixom OMG?
Nu är jag så gott som känd x)
Haha, väldigt positiv överraskning såhär när man kommer hem!

Men...är det kissie eller någon väldigt patetisk människa som driver? hmm...
och isåfall...varför vågar inte personen stå för vad han/hon tycker? hmm...

Iallafall, idag gick jag och emy på stan och letade skor, och hittade att det är total utförsäljning på souk, så vi ska tillbaka imorrn och shoppa lite. Mys!
Mitt i allt gick vi till gamla stan i jakt på en donken men utan resultat, istället gick vi typ vilse och klagade på de smala kullerstensvägarna, tillslut gick vi till kungsan och köpte Mcflurry och pommes. yummy!
Vi gick till bianco också men de hade inte mina favoriter, men ett par av stövlarna jag tänkte på, INTE lika snygga i verkligheten så de räknas bort, tyvärr. Synd. Jag är verkligen i desperat behov av stövlar! Måste hitta ett par snart :)

Nu ska jag fortsätta kolla fotboll (Sve-Ung) och hoppas på att Marcus Berg kommer in snart, han är såå söt! hehehe
Ciao!


söta marcus (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0