håltimme à la malin&emy

Nu har vi håltimme för att vår engelska är inställd, så vi passade på att åka hem till emy och lekte med hennes olika hårsaker. Slutade med att vi hittade våffeltången och började våffla!
Men eftersom att jag har flätor knde vi bara våffla min lugg och "de små snuttarna" längst ut.
Emy däremot, har ju utsläppt, så vi kunde våffla hela hennes hår!
Och detta gav oss idén till att kanske ha en sleep-over hos henne (bara hon och jag) efter våran planerade picknick!
Ska bli supermysigt enligt mig, och jag förstår att alla är avundsjuka. Men thats life mf's ;)
Nu ska vi skynda tillbaka till skolan för att ha den sista tråkiga lektionen; FRANSKA! *hata*
På vägen ska vi köpa maddes present så vi måste skynda nu :)
OCH GRATTIS MEDELEINE 15 ÅR IDAG! ha en härlig dag!
PussCiao!
Bilder från håltimmen;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0