helvete

HELVETEHELVETEHELVETE!

Vad är bland det lägsta man kan göra?
Jo läsa andras sms...

Det är vad detta inlägg ska handla om, för sånt är förjävligt...
Detta har hänt mig ett antal gånger, och jag vet att det känns förjävligt.
Speciellt när man inte berättar det för personen vars mobilen tillhör och vars sms man läser. Typ läser i hemlighet
Usch
Men iaf, att läsa någons sms är så hemskt att det borde finnas dödsstraff, det kan stå de mest privata smsen eller bara en massa hemligheter och vanligt trams. Men man vet aldrig, och det är det som är det värsta.
När man läser utan tillåtelse, utan att fråga om det är okej, nej det är såå långt ifrån okej det kan bli.

Förresten, även om man får så borde man inte läsa andras sms, sms är personliga, de ska ingen annan förutom avsändaren och mottagaren läsa. Om man inte blir visad av ägaren till mobilen.

Nej nu är jag så arg (på andra saker än detta) så jag kan tyvärr inte fortsätta skriva.
Jag måste krossa något snart för att få ut min ilska...
GodNatt


Kommentarer
Postat av: Patrik

ja vissa har inget vett att veta vad man gör och inte gör.

2009-09-09 @ 17:31:59
Postat av: Anonym

du har gjort det själv älskling, läst andras sms, det blev ju inte så bra den gången... <3

2009-09-09 @ 23:02:34
Postat av: Anonym

// emma <3

2009-09-09 @ 23:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0