humlan, it's the place to be

Skolan flöt på som vanligt, hade först matte, då lekte vi med kuber, hällde vatten i saker och jämförde. Sen hade vi SO, massa antacknande som vanligt, men jag lär mig nog bäst på det sättet. Det är ju faktiskt vetenskapligt bevisat att man lär sig bäst så, genom att ta in allt och sedan skriva ner det. Så att man använder ögon, öron, hjärna och armen. Mycket bra! Sen tog jag och emy en snabblunch och efter det var det syslöjd. Jag gör aldrig något där. Det är så tråkigt så ojojoj! Men måste väl börja snart för att få någorlunda betyg, bajs.
Sen hade vi lunch (på riktigt) och då vandrade jag och emy till fältan, köpte drömmar och sockerdricka och gick sedan vidare till tessin där vi la oss i gräset, njöt av vårt gottis och somnade nästan. Men vi lyckades hålla oss vakna och hann i tid till engelskan där vi hade lyssningsgrejer. Sen livsis då vi hade lappar på ryggen och folk fick skriva vad de tyckte om en (endast positiva saker). Jag fick massa gulliga saker :D superkul!

När den kära skolan var slut gick jag och emypemy till donken och köpte mcFlurry, yummy, sen bar det av till humlan och på vägen åt vi upp glassen. Väl i humlan körde vi våran lilla ritual...
1. Gunga i de vanliga gungorna, riktigt högt och så tills man blir trött
2. Gunga i kinagungan och typ somna x)
Sedan gick vi till den andra parken och cyklade runt som små galningar med de andra barnen. Jag säger bara det; BARN ÄR GALNA! xD
Vi cyklade tills vi tröttnade, då gungade vi, sen åkte vi rutchelkana och gick sedan hem.
Väl hemma kollade jag satc, satte mig vid datan, gjorde läxan...nu ska jag sova

Mycket skojig dag måste jag säga!

Puss&Godnatt!

Nu kommer några bilder från idag;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0