I know you want me

Oh yes, I know everybody wants me ;) ego? ofc!

Sitter på rummet, käkar middag och pumpar musik i mina älskade hörlurar.
Just nu: Sexy Bitch-David Guetta ft. Akon
Den är fan asbra! :D

Anyway, såklart vill alla veta vad jag gjort idag, annars skulle ni inte följa min blogg slaviskt, right?
Så då är frågan: Vad har malin gjort idag då?
Jo, eftersom att ni så gärna vill ska jag vara snäll och berätta.
Hade sovmorgon till 10.00, svenska, teknik, då förlovade jag mig med sophia och fick söta läspsaras nummer :)
Ringde henne fatiskt!hihihihihihihihi
Iallafall, fick ingenting gjort, som vanligt...*suck*
Sen var det lunch, lika härlig mat som vanligt, satt i matsalen i en timme typ?
Japp, jag har ett skojigt liv!
Sen var det NO, kolla film så det var chill.
Spanska- kul Nazik är måste jag säga!

Efter skolan sprang jag hem och hämtade kläder till dansen, satte mig på bussen, mötte emma, åkte till dansen, dansade & idag fick vi kläder också.
Alla fick en vattenflaska, ett nyckelband och sen fick man välja mellan hoodie, byxor eller t-shirt.
Jag valde hoodie, har ju redan byxor, men ska antagligen köpa ett par byxor också!
Min kväll består nog av plugg, men måste nog vara inne på msn ett tag för att prata med en viss J.

Imorgon är det frilftsdag, blir innebandy på gräs och dragkamp för min del då.
Kan bli ganska kul tror jag faktiskt!
Och på det ytterligare en sovmorgon!
I love this.
I love my life.
And ofc, I love me.
Imorgon eftermiddag blir det stan med emy, måste köpa smink, försöka hitta klackstövlar och köpa present till ett ex.
Varför?
Jo för att jag ser honom som en vän
Och vänner kan man slösa pengar på :)
Speciellt någon man älskat så otroligt mycket som jag älskat honom.

Äh, nu ska jag försöka äta klart och sedan börja plugga (JIPPI!!!)

Här kommer bilder på sakerna vi fick:


I love my hoodie

Väldigt mycket love i detta inlägget
And we love that too!

PussCiao!
och love på vissa av er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0