I (L) Dans

Dans idag igen då, lovely! Synd att vi bytte koreografi, jag som just läst mig den gamla, men det ä bara att lära sig nya grejer. Borde inte ta alltför lång tid?
Nu kollar jag på "Roast på berns" otroligt skoj och björn gustafsson är så söt så! Och alla andra är så roliga!
Synd bara att jag behövde plugga matte typ hela kvällen? Attans! Dumma skola, det tar kål på mig, och ändå har jag bara gått några få veckor? Det är vad jag kallar tragiskt och ingen ljus framtid.

Längtar till helgen då emmaB&madde kommer upp till stockholm och då blir det mys, kanske någon festkväll men ingen krökarfest iallafalla xD hahahahaha
Men vi får se vad emmaW hittar på :)
Hoppas på att dennis och navid kan hänga på någon kväll? Då blir det guld ;)

Synd att så många är sjuka bara? Orka vara sjuk nu lixom? x) Sånt kan man spara till vintern! haha
men iaf, agnes (om du läser detta) du ska få veta spanska-läxan som är enorm och sen har vi bestämda platser och du sitter brevid mig :)
Men anyway, nu ska berns få all min uppmärksamhet.
GODNATT PARTYHATT!


Kommentarer
Postat av: agnes

va e de för läxa??????????????????

2009-09-08 @ 09:59:51
Postat av: Anonym

http://www.coolstuff.se/Barbar_Solcellsladdare

2009-09-08 @ 21:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0