i skolan

Sitter i skolan och har no, men vi lyssnar mest på musik...fast jobbar såklart lite. men orka göra sånt när läraren inte ens är här?
Idag är mitt problem att jag inte vet om emma är frisk eller sjuk, om hon är frisk ska jag ju möta henne på bussen, om hon är sjuk vet jag inte om jag vill gå på dansen...Äh, bajs då! Vi får vänta och se vad som händer :)

Hade skolfoto idag, jag fick stå brevid johan, SURPRISE! alltid brevid johan. Men denna gång satt vi inte, utan stod längst upp i ett hörn xD Trevligt det med.
Kommer väl bild senare på vad jag hade på mig. Me love egopics' lixom :)
Men nu kanske jag ska fortsätta plugga lite, och lyssna på musik, härligt värre alltså!

PussCiao!

fin skola huh? ;)

Kommentarer
Postat av: Johan

du fick ju välja vilken sida du skulle stå på å valde samma som ja stod på...

2009-09-14 @ 15:59:37
Postat av: Anonym

du fick ju välja vilken sida du skulle stå på å valde samma som ja stod på...

2009-09-14 @ 16:00:19
Postat av: Johan

du fick ju välja vilken sida du skulle stå på å valde samma som ja stod på...

2009-09-14 @ 16:00:49
Postat av: johan

ojj... wtf xD

2009-09-14 @ 16:01:50
Postat av: maaui

hahahahahahahaha! du gillar att kommentera märker jag^^

Men jag sa aldrig att det var negativt, eller hur?

hahahaha.

jag tänkte inte på vart jag gick och du hade inte ställt dig än när jag började gå ditåt.

Trevligt att du läser min blogg! :D

2009-09-14 @ 20:54:01
URL: http://maaui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0