jag är f*cked up

Förlåt...
Jag borde inte ha överreagarat så, men skönt att vi pratat. Nu mår jag bättre.

Idag utanför skolan (när vi slutat) hade jag, emy och patricia (aka. pattiyo) en väldigt trevlig och underhållande gossip-stund.
Det är härligt att prata skit om folk med folk som tycker likadant, I love it!
Men där stod vi väl typ i någon timme och bara pratade? Riktigt mysigt må jag säga, trots lite regn, men wtf, det är ju bara som att duscha med kläderna på?
Efter det så lämnade pattiyo oss för att åka hem och sedan till sin träning.
Så jag oh emypemy gick till vårt älskade tessin och gungade tills vi blev yra, sedan somnade vi typ i kinagungan, vi låg där i 1 timme och jag vettefan vad vi gjorde som tog så lång tid, vi typ halvsov och skrattade cp och pratade och gjorde fart x)
Sen gick jag hem, åt, kollade satc, gick ut med busan, hjälpte brorsan med franskan (ja, jag kan vara snäll mot min bror!) och nu sitter jag här och halvsover.
Gud vad trött jag är nu för tiden.
Måste börja lägga mig i tid!
Stygga, stygga malin!

JUSTE! höll på att glömma min och emys lunch xD
Vi köpte våra kära kakor och varsin cider och gick till tessin där vi satte oss i gräset och njöt, vi hade med andra ord ett litet kak&krökarparty xD HAHAHAHAHA!
sen blev vi så bakis så, så vi funderade på att köpa bakistabletter typ? men hade inte råd, ATTANS! så vi fick vara med på gympan ändå^^ Softboll, bajs sport, hade alltid fredrik efter mig så jag fick springa som en jävla dåre! Då kändes kolsyran xD

Äh, nu orkar jag inte skriva mer!
PussCiao!

 
*dreglar* KAAKOOOR *dreglar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0