laxå

Hejhejhej!
Nu har jag lämnat stockholm och ska spendera helgen i laxå.
Där jag bodde första året i mitt liv och där min kära fader växte upp :D
På dagarna här åker vi iväg till min farmor som bor ca. 45 minuter bort?
och hon har världens härligaste bondgård!
Allt känns så skönt där :)
Ingen som bryr sig om utseende eller kläder eller något sånt
Man kan helt enkelt vara sig själv till 100%

Aaaajaaa, skolan idag då...hmm...nja, kommer inte ihåg så mycket^^
Bara att jag SKA hämnas på frennis som kleta kiwi på min kind!
Alltså på NO:n hade vi labb och då skulle vi utvinna DNA ur en kiwi.
Och vi skulle mosa den och jag HATAR sånt!
Mosade saker ser så otroligt äckligt ut...och såklart insåg frennis det och blev tvungen att ta lite på mig...
MORR!
Och sedan då hade jag och emy en elevlektion på gympan.
Vi hade lite uppvärmning: kull & stafetter sedan blev det  styrkestationer och på slutet strech och avslappning.
Gick väl lite sådär, blev lite konstigt med tiden och så.
Vi ska kanske få göra om det :)
Så jag hoppas att det blir bättre då.

Jaja, är i laxå nu då och det är inte riktigt det roligaste, skulle DÖÖ utan min dator :)
Tur att jag har den och trådlöst internet<3<3<3

Har inget mer att skriva...
PussCiao!


Detdär röda är typ laxå? Fast det ser lite för stort ut...

Kommentarer
Postat av: peeeeeer

JAHA!?

NÄR HADE DU TÄNKT SÄGA ATT DU VAR I LAXÅ!?!?!?!?

JAO TYP NU, HAHAHHAHA XD

.... jag kom inte på nått bättre att säga :(

2009-09-25 @ 22:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0