lovely lördag

Dagen började med att vi vaknade 10 (!!??) Och kunde inte riktigt somna om, så vi började spela tp, och det var ju kul, vi var för trötta för att tänka så alla svar blev typ fel x)
Sen gick jag på toa, då hade emy nästan somnat
Så jag la mig, emy satte sig upp:
E-Ska vi fortsätta spela?
M-hahahahaha
E-oj, du har bytt sida
M-nej, och jag har inte släppt ut håret heller
E&M-ZzzZzzZzz
Spmnade vid 12 och vaknade halv 2
Då gick vi upp och fixade massa saker, gjorde pannkakor, klädde på oss, bäddade undan min madrass, sminkade oss & garva åt det mesta xD
Härligt
Sedan gick jag iväg och träffade navid.
Vi gick och köpte lite mat åt den hungrige pojken (kebab) och efter det satte vi oss på en mur och han åt, vi pratade massa, jag höll på att garva ihjäl & det var supertrevligt
På vägen mot tunnelbanan blev det lite "fight" och brottning, myyyysigt värre! :D
Han åkte iväg med tuben, jag gick tillbaka till emy och vi tog en promenix runt stan.
Sturegatan-Kungsgatan-BK(pommes)-Vasagatan-Sergelstorg-Hamngatan-Biblioteksgatan-Sturegatan
Där sa vi farväl och jag gick hemåt, fick en skrattattack på vägen och fick liiiite mystiska blickar från folk runt omkring, men man kan inte hjälpa sånt, herregud, vad kul det är med små copycats :)
Ungefär vid fältan inser jag (för 2a gången denna veckan) at jag inte har några nycklar, så jag får gå till pappa igen, hämta daniels nycklar och sedan hem till mamma igen.
Nu har jag sen jag kom hem kollat på "freaky friday"
Har aldrig sett den förr så det var på tiden!
Nu ska jag vänta på middag (ja, jag vet att klockan är kvart i 12) Skiiit samma!
Ha det härligt allesammans!

PussyPussy!


"laga pannkisar när du är riktigt trött!"

2 Citat från kvällen:
"Men gud, jag har sovit med bh! Gud vad äckligt!? Usch!"

"Tänk att jag har sovit såhär, oh! Här var den!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0