lovely weekend

Härlig helg det har varit! Inte sant? :D
Yes! Indeed!
Nu vill såklart alla veta vad jag gjorde igårkväll?
Well, let me tell you!
fter att jag varit hemma och ätit gick jag iväg och mötte upp emmaB, emmaW och camilla, så tog vi bussen till kungsholmen och felicia. När vi kom var felicia lite galen för att killarna inte kommit med vinet, de var nästan en timme sena, sen kom angelica och tillslut kom killarna :) Typ en och en halv timme försenade.
Men då började alla dricka men jag var duktig, jag tog bara en klunk vin.
Eftersom att emmaB inte dricker så tyckte jag att hon inte behövde vara ensam nykter :)
men vi blewv emosar i ett hörn för att alla andra bosatte sig på balkongen men det var lite kallt för oss (det fanns fler anledningar) så vi tvingade navid att träffa oss, så vi träffade honom med hans syssling, Nellie, och hennes vänner, Amanda, Emma & Matilda, och vi åkte tunnelbana i typ en timme, bara runt runt tills jag och emmaB åkte tillbaka till chillkröket och såklart förljde navid med (gentleman som han är) för att se till att vi kom tillbaka i säkerhet :)
SÅÅ GULLIGT!!!
hihihi
Men när vi kom tillbaka dansade vi och kollade på alla som lyckats bli ganska så fulla x) askul!
mest skrattade vi åt emmaW's fylledans och sludder.
Folk började droppa av för att ta sig hemåt...
Sen började vi lägga oss för att få lite sömn iallafall, vi somnade halv 3
De andra kollade på titanic till 5 och då gick gabbe och lucas hem.
När vi vaknade var det bara jag, emmaB, emmaW, felicia och angelica kvar.
Vi vaknade 9 -.-
Så vi åt frukost och sånt och fixade oss.
Sen skulle emmaW till stallet så jag fick "ta hand om" emmaB så vi gick till mig och kollade bert ;) Sen gick vi till donken och tjockade oss till emmaW kom tillbaka, då gick vi till henne och kollade lite idol och sen skulle emmaB hem till strängnäs och emmaW till sin mormor, så jag gick hem och däckade i mammas säng xD var så otroligt trött!
När jag vaknat (en timme senare) var det dags för plugg, när det var avklarat blev det sushi och "En shopaholics bekännelser"
Sheisse vilken bra film!
Alla borde se den, den är mest riktad mot tjejer men killar kan lika gärna se den med!
Den rekommenderas starkt!

Nu ska jag sluta porra mig i webb med alex och sova istället (y)
Sov gott allesammans!
PussCiao!



Glöm inte att se filmen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0