naaajs dag

Hemma efter ännu en dag på stan, jag hittade en bianco i gallerian som hade mina älsklingar, dock i fel färg och en storlek för små?


De andra färgerna, svart och rosa, de rosa är mer chockrosa i verkligheten, men de är snygga på ändå! Av dessa gillade jag de svarta mer...men the blue ones are still my favorites!

Så lovely!
Ska nog köpa de, de kostar ju ändå bara 900:-
Och emy köpte en fin vit stickad halsduk från Zara också!

Påväg hem köpte jag den nya burn, eftersom att jag är Malin Sjönell the burn-lover så måste jag prova den. Ska snart prova shoten också!
Men den nya "tropical" var ganska så god, och grön...men den bleb godare mot slutet, och hade inte samma hyper-effekt som min älskade rosa!
Nu ska jag vänta på mat, ÄR ASHUNGRIG! och sedan ska jag till mamma.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0