Nähej?

nej tydligen vill inte så många att jag ska "fixa" håret tills imorgon?
Skit i det då :P
Själv hade jag tyckt att det skulle vara kul...men nej, inte ni xD
Bara agnes och johan som tyckte det^^

Alltså det GÅR INTE att plugga! :O
Försöker läsa, men så har man datorn brevid och då blir den mer intressant och sedan finns tvn och den kan man inte låta bli att glo på, alltså detta kommer bli svårt
Får lägga mig lite tidigare och läsa istället!
Usch.
2 prov på en vecka?
Båda har med frankrike att göra...
Onsdag: Franska prov
Fredag: SO-prov om franska revolutionen!

Robert Mann är inte så duktig på att placera ut prov...
Menmen tyvärr kan man inte göra något åt

Men åååh, nu är det roast på berns också...ojojoj!
det skriker FAIL om mig känner jag...usch

Ska väl försöka banka i mig något om franska revolutionen nu...lite lönlöst men det är ju reklam så det är lika bra att passa på (y)

Har förresten målat naglarna! Varannan rosa och varannan gul, precis, de två jag köpte i helgen :D
Den gula blev mer grön men sak samma :P

Ska lägga mig snart så
Godnatt
PussCiao!


ORKA FRANSKA REVOLUTIONEN!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0