Nattinatti

Mamma kom hem från bokmässan i göteborg för ett tag sedan och hade såklart med sig böcker till mig.
Hon hade 9 st med sig, fast 2 av de hade jag redan läst så de var ju lite skit samma^^
Så nu har jag 7 nya böcker. dels den nya från Katarina von Bredow, ÄLSKAR HENNES BÖCKER!!!
har läst typ alla hennes böcker och nu hade det tydligen kommit en ny, *happiness*

alla böcker jag fått nu ;)

Och nu då så har jag alltså material tills i jul då jag drar till hawaii, man behöver massa böcker när man är utomlands, så att man kan sola, läsa och lyssna på musik.
Åh, nu blev jag jättesugen på att åka utomlands!
är så avis på emma som ska till dubai på höstlovet!
DUMMA HENNE!!!

Anyway, nu ska jag ta mig ett härligt bad och sedan lägga mig.
Godnatt
PussCiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0